dijous, 30 de juny del 2011

lalalala

Tolerants? Aquesta parauleta no m'agrada, perquè en el fons, consagra la supremacia d'una pretesa majoria sobre una minoria
...?
Una majoria tolerant és la que es creu amb el dret autèntic a existir i, sentint-se generosa, tolera la minoria, sempre que no qüestioni la seva supremacia.


Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones, eam mucius malorum id. Quo ea idque commodo utroque, per ex eros etiam accumsan

1 comentari: